Wednesday, July 20, 2016

Unidentified sadness

Assalamualaikum,

aku rasa macam nak borak sekarang, tapi aku macam nak menyendiri ( ayat keling)
aku dari tadi rase macam sedih ,
tapi aku tak tau aku sedih pasai apa,
otak aku x sedih tapi hati aku ni sedih

aku macam tak ada tempat nak pergi,,
so aku lepak la sini,
sendiri, karang post sorang,
mereput kat sini

aku cuba fikirkan apa masalah aku,

1. mungkin akusedih sebab aku bakalan xdapat extraction case untuk year 3 ni. Fine. Sedih kot. orang lain dah 3 4 extraction , aku zero, posting lain jangan kata la.. ermm

2. adakah aku sedih sebab aku masih lagi belum dapat jodoh sedangkan ramai dah nak kawen or ade sahbat istimewa?

3. adakah aku sedih sebab aku rasa aku kene reject dan difriendzone kan. Aku memang degil. Raudhah selalu pesan jangan live in the past, tapi aku nak jugak live in the past, lepas tu sedih

4. adakah aku rasa aku hodoh sangat selama ni? tapi pagi tadi , akak aida kata aku flowless~~ ahahah

5. adakah aku sedih sebab Raudhah dah sibuk dengan exam?

6. adakah aku sedih sebab Sepupu nak kawen? eh kenape sedih? i think she get a pious guy. good for her. May Allah bless both of them

7. mungkin aku sedih sebab ortho aku lembab sangat sedangkan ramai dah nak habis dan dah habis

8. adakah aku sedih sebab berat aku tak turun2?

9. adakah aku sedih sebab tak ada sapa nak layan aku ? ke sebab semua orang dah grad, tapi aku terkedek2 lagi ni?

10. adakah aku sedih sebab aku tak macam orang lain, i mean pandai, pandai kemas dapor , pandai masak , pandai kemas rumah, cantikk.....

11. mungkin aku sedih sebab aku dah jauh dari Allah...

12. mungkin aku sedih aku dah tak buat amalan2 aku dulu..

13. mungkin aku sedih sebab aku mungkin tak kerja sebagai dentist....

14. mungkin sebab mak ayah aku dah tua, one day depa akan pergi.. dan aku juga

15. mungkin aku takut nak jumpa ALLah



Apa pon alasannya, aku malas la nak fikir,
MAri lah mengingati Allah , moga hati menjadi tenang

Wassalam,
adila

No comments:

Post a Comment