Saturday, July 16, 2016

Anak dara

assalamualaikum,

amboi tajuk, hahah

Tepat kul 1.50 pagi, keluarlah seorang anak dara dari kamarnya, menuju ke dapur lalu membuka peti sejuk lalu si gadis mengeluarkan semua makanan beku and walahhhhhh, kurang dari 10 minit, hidangan sudah masuk ke mulut gadis tersebut. kekekeke

ok fine.

Sebenarnya, aku tak setuju dengan mak aku yang membuat stock makanan2 frozen ni tapi sebagai seorang anak , aku layan je la. ikut hat seorang yang bakal jadi doktor ni( walaupun hampeh ), maknan ni semua tak elok, sebab makanan process kan. Eloknya makan benda yg natural la ( ewah, cakap je lebih). atenyer minyakk semua tu natural la sangat, kekke

Ok

apa nama... hahaha

ha macam ni la.. macam ni,
nak tulis lepas tu bila tulis tak ada idea.

jadi to keep you guys intertain ,
aku merapu je lah

anak dara he?

Masa kecik2 , aku bukanlah budak2 yang crave attention,
aku jenis yg buat hal sendiri,
main sorang, main je dengan sedara sebab sedara ramai perempuan.

Sejak dah besor ni,
barulah aku rasa aku ni perempuan sebenarnya hahahah

well, first sebab physikal( aku bongok xreti eja)
and one thing for sure, aku mula perasan orang "sweet2" aku

ermm

keperempuanan ni makin tercabar bila makin ramai kawan2 kawen ( ekkekek)

well , people always think that woman is not complete until she settled down ( marriage)
aku pon fikir macam tu.

i am half complete without a man.
perghh

isu tidak berkahwin pernah diutarakan aku kepada ibunda tercinta namun
"eh kau ni!"berkata ibu kepadaku
Bad idea. i should keep that idea by myself hahaha but well atleast i know their opinion

Bila skodeng2, rupanya aku lah antara yang masih single,
calon ramai tapi susah la( eh poyo nyer haha)
tak ada manusia yang sempurna, tapi mostly ade je benda yg x kena

dont make me start about my criteria, ill will end up mati dulu baru jumpa lelaki yang sempurna ( dimata aku)

tapi alhamdulillah la.

aku malas dah nak merapu
itu jelah dulu ahhaha
wassalam

yang giloo,
adila











No comments:

Post a Comment