Thursday, July 21, 2016

Putus asa

Assalamualaikum,

Setelah beberapa bulan cuba untuk menguruskan badan..
aku makin hari makin give up

Aku bersenam bukannya hilang stress
makin stress adelah

Ayah , mak aku dua dua tight besar,
family aku semua tight besar,
sekarang aku cuba dapatkan tight kurus,
tahu tak letih ?

Harini aku sprint,
selalu aku jogging je,
semput aku jadinya,
selalu tiga round, tadi dua round je

nak kuruss.....

officially, aku tak dapat extraction case tahun ni,
baguslah..
Malas aku hahah

Malam pulak, aku gi bedal Abc and nasi goreng ayam,
stress aku!

Sampai malam ni aku sedih tanpa diketahui apa puncanya,
hati aku ni macam sedih ,
otak aku tak dapat figure out

Ya Allah,
Aku mohon Ya Allah,
Tight aku sungguh besar, rezekikanlah aku mendapat anak kembar, ( kekekek)
bagilah tight aku ni berguna
Semoga kau makbulkan doaku Ya Allah

ha oklah,

chioww!!
Adila


No comments:

Post a Comment