Thursday, July 28, 2016

Single

Assalamulaikum,

Harini aku perasan satu post,
A guy to his wife, which the wife once became  my roomate .

The guy was only 22. Dia explain how lucky he got her. Im happy for both.

Kawen, Allah janji akan beri ketenangan. 
Baca post tu buat aku rasa sekali how happy those yg kawen. Dah halal pun kan. Living together. 

Right now, since aku pon duk rumah. Aku rasa happy sebab dapat buat benda together. Aku start share barang, buat housework which barely buat sebab semua pon busy. Buat mana mampu je.

Esok nak gi jog and makan durian dengan housemate. Ehhehehe

Sebagai seorang wanita, naluri nak berkhahwin tu of course ade. Tengok orang, tengok sepupu erm. 
Tapi aku sedar, setiap orang ada keutamaan masing2. For now, aku kene belajar leklok. Forever a learner. Insyallah.

Kakwin nanti ade anak, nak kene jaga suami ( kenapa dia xleh jaga diri dia sendiri?) hahah. 

Aku xleh bayanglaa... Tapi whateverla. Aku kene bend wire ortho ni. Semoga allah menolong. Kekekeke

Ya Allah. Tetibe nak dengar qasidah pulak  
Okla byeee

No comments:

Post a Comment