Thursday, August 21, 2014

Kekurangan kata

Bismillah hirrahmannirrahim,

Asalamualaikum,

aku ni bukanlah pendiam, bukanlah talkative sangat,
tapi antara pendiam dan talkative,
scale diri aku lebih dekat dengan range pendiam,

kadang-kadang takut nak cakap,
takut salah cakap,
tapi masalah jugak jarang cakap,
orang selalu fikir aku ni xde idea, xcreative
xbekerjasama
kadang-kadang aku suka biarkan orang berfikir macam tu kat aku ,
sebab KEMALASAN aku nak explain
dan memang kadang-kadang aku xde idea. haha

aku lebih pilih untuk mendiamkan diri dalam banyak perkara
sebab kadang-kadang ada orang xnak dengar pendapat kita
dia nak pendapat diri dia je
kita pun rasa menyampah nak layan,
biarlah dia cakap

kadang-kadang mendiamkan diri,
boleh menyakitkan hati sendiri
"cakaplaaaa wei" hati bersuara
 tiada guna.





No comments:

Post a Comment