Thursday, August 14, 2014

Jagakan dia

Bismillah,

Sejak balik dari India ni, aku lepak rumah je.
And asyik layan tv and fb je

lately ni, ruk tengok cerita Rindu Awak 200%
oklah tapi ermm..
bapak gua siap ruk kata " Ini isteri derhaka ni "
abang gua lagi xleh blah " ini kalu mati masuk neraka ni!"
ahhaha

tapi betullah kan, andai seseorang makna istikarah kita, xkan kita nak let go kan?
bak kata ayah faez tu " petunjuk Allah tak pernah salah"

OST jagakan dia untukku by Dato Siti pon sedap,
Suka sangat lirik untuk

Mahu ku bersama
Mahu ku ke sana diriku tak disini lagi
Waktu tak bicara
Lama terasa seakan terhenti mengiringiku

Tenanglah duhai jiwa 
Tebarlah tulus doa 
Ku kepadanya saatku tiada

(Korus)
Tuhan Jaga dia untukku
Kala ku masih jauh
Bagai menghitung resah berkepingan berderaian

Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2014/05/lirik-lagu-jaga-dia-untukku-siti.html#ixzz3AOYqYhxp


Jaga dia untukku Tuhan,
Aku memang jauh Ya Allah,
Jauh dimata
Jauh dihati
Jauh dengan masa
Jauh Jauh YA Allah
Malah tak ada satu jaminan pon Ya Allah
Tapi aku yakin Ya Allah,
Allah xkan hampakan aku ( sedangkan aku je yang selalu hampa kanmu Ya Allah )



No comments:

Post a Comment