Wednesday, May 11, 2011

salam, ha

xde ape nk citalah,hari ini hari rabu,esok khamis,jumaat,sabtu, ahad, isnin,yaaeh!! aku dah tak sa bar nak teruskan belajar ni,masuk mana mana pon okla,hahhaa tapi of course la nak terbang,mampukah aku terbang? sayap daku x tumbuh lagi, tak ade ape la nak citer, ermm,

hari ni aku tak buat ape, cumer tidor je,tengok marimar, bla bla bla ,tunggu along dengan mia balik, hiyaaaa!!, semua orang rok sibuk update nak belajar kat mana, tulis " universiti ppertahanan nasional malaysia la" yang tak leh tahan aku geram sikit, org tulis "universiti malaya" damn! aku sebernarnya nak um, tapi tiada rezeki kan, nak buat macam mana ,xkan la allah nak buat naya aku, redho2, lagi pon naeb la aku tak dapat uitm,aku tak nak pon, uia ok sikit, ingat la ukhrawi sikit, erm, tapi of course ,like i said before,saya nak terbang, ahak3 mampu kah?

since im so bored ,ha ha ha DIE DATANG!OKLA BYE BYE
,MIA DTG LER ASALAMUALAIKUM

No comments:

Post a Comment