Saturday, May 21, 2011

pilihan aku

ok so, sekarang ni bulan apa? aku pon tak tahu, anyway

asalamualaikum, hahhaha dah lama dah aku tak tulis blog ni, terpengkalai betol la blog ni, kesian kat ko blog,ok hari ni aku kembali menulis lagi,somehow, so, mungkin ramai tertanya-tanya mana lah arah tuju aku lepas ni, so,
aku pun decide nak ke;


KOLEJ MARA SEREMBAN
yeay!,ok fine ,kolej ni memang dekat sangt dengan rumah aku, so tak ada la surprise sangat


ok inilah result interview tu, aku memang bersyukur sangat dapat kolej mara ni since alhamdulillah ramai jugak yang fly through this proggramme, and insyallah la,

then aku pon mula la mencari pasal IB , and even in wikipedia, its state that "ib program is much tougher, about 2 3 a-level" ok , macam mana nak hidup ni? hahhaha aku pun tak tahu ,. so but then i still futher la jugak untuk kolej mara ni, ya allah bantulah aku,

but most of people said that  actually program ni still under SPC means ,u know, x sure fly la lagi,

(garu kepala) aku tak penah bayang semua ni, atleast program ni buat kan aku sedar, aku ade peluang nak terbang, i mean nak futher study overseas, sebab dulu pun aku tak penah terfikir nak belaja luar negara, sebab aku ni pun budak biasa biasa je, but then lepas fikir fikir balik ,aku rasa aku ni berpotensi(bukan la nak berlagak ) tapi sejak dari kecil style aku macam tu kot, do need to give a abundle of attention, then i try my best , heheheh tapi so far alhamdulillah la, tue jela post aku untuk kali ni,

anyway ,aku masuk bulan 7 nanti ,lambat lagi ,oh ,aku nak buat ape ni kat rumah ,hahahah

kepada rakan2 selamat berjuang ,hehehe gudluck3

2 comments: