Sunday, May 1, 2011

akhirnya

asalamualaikum

eh kenape ha? akhirnya mesti aku yang sakit hati,adoi,sakit bang hahahha

mr A: ha semogo kau bahagia la ,dengan pilihan hati ko,ke pilihan hati aku? ahhaha korang berdua memmang padan, tapi jangan cakap pasal die depan aku,aku tak suke ok? hahha

mr AF: adoi ko ni masalah betol la,10 tahun? anything can happen la. maslah betol hahha

mr Q: ko layan aku tak adil,dengan orang lain ko layan baik, tapi kenape? apa dose aku kat ko

makayah: saya sayang mama dan ayah hahaha

ABANG: aku entahla

mr AZA: eh dah ade makwe ke ko? wah hancur nyer hati aku ,perh sakit,hari2 aku jadi stalker ko,kalu la ko sedar ,tapi aku rase ko dah ade pilihan hati kot,tak pelaa,ko x nampak aku tak pe, semoga kau bahagia

mr AZ: ko pon dah ade pilihan hati hek, ermm sedih3

mr MA: ha ,aku selalu pm ko tapi ko mcm layan nak tak nak je,aperla ,da tu asyik kate ko ni pelupa la,do something with it la,menyampah!

CIK AINA: gedik hahaha best borak dengan ko

cik lina: ko dah lupe kan aku

b, amal, ajiem: aku rindu korang betol,aku rase nk nages la, hehhee

syafiqa,hazira,mar: sumph,wei,aku nk nanges ,mane korang aku rindu laaa siot uhuk3 bila nk jumpe?

khairunnisa mahadi: kate nk kuar duit same2? hahaha ko tipu aku hahaha

dayah,pravita: hai hai hai ,saya syg kamu

3 comments:

  1. pahal lak? bila aku lupe kan kaw haa? ni nk g stg samesame ni!

    ReplyDelete
  2. ahahahha

    lina;mungkin la


    azim? :hahaha aku rase ko pon da luper aku
    tue ko xde dlm mr tu ,aku pon da lupe

    ReplyDelete