Friday, May 6, 2011

PILIHAN AKU

salam, erm ok inilah kisah aku huh sofar banyak jugak surat berduyung2 ahhaha, of coursela semua swasta aku xminat la, oleh itu aku pon menunggu matriks dan juga upu aku

gambang-aku pun x paham asal la aiman aziz rok spam spam aku dengn berkataan ni,rupernya oh matriks pahang kat gambang,erm, majoriti ramai batch aku kat mrsm serting tu dapat pahang ,negeri sembilann johor,kedah , hahaha mosh pulak ramai dapat negeri sembilan, tapi aku la


upu-setelah berminggu tunggu hari 6 hari bulan,akhirnya aku hari yg ditunggu2 pon sampai hahaha kul 11.30 aku dah tunggu hahahah, lambatnyer, oleh sebab da tunggu dari kul 6 pagi kan hahaha, aleh2 aku gi tdor ,ingt tertidor 20 minit je rupernya aku tertidor sampai kul 2 ahahaha, bukak2 terus cari latop, time tu abg aku tengh main pulak, aku pon ape lagi, huh kate la nk cepat ,bukak,"oh kene gune sms?" hahhaha okla,aku pon ambik experia ayah aku,type,aleh2 uhuhuhuh "haaaaaaaaaaa! ade web la,ape bangang no aku ni" ahhaha aku pon semak



akhirnya ,yeah ,ok la,sedih gak x dapat um since aku memng nak um,mungkin sebab aiman aziz ade kat sana kot, hahahah, tak perla, aku pon,erm redho,allah tahu ape yang terbaik tuk aku,kan kan amin2 insyallah,sekarang tanpa ragu2 aku pon akan ke uia la, kalu ikutkan, erm sekrg aku kene tunggu mara pulak, erm harap2 dapat la amin3 

okla salam

No comments:

Post a Comment