Thursday, January 10, 2019

takde ape

Asalamualaikum

sedihla jadi single ni
tapi kenapa aku fanatik dengan elfira tah
hensem laki dia hahhahahahhaahhahaah


ya Allah please


hahahhahahahhahahhahahahhaha

ahhahahahahhahahahahahah

Ustad Adi kata, kita ni orang akhirat, jangan cemburu dengan ahli dunia
ma wad da a qarab ...
allah akan memberi sampai kau puas!!!

Yakinlah hal ini dari Allah.
Usaha x semestinya menyampaikan kita ke tujuan

Untungla dah bertunang, im happy for him ...
nasib aku lagi lawa ( hahahahahahhahahahhaahaha)
ohhh berlagakk~~ hahahhahahaha

nampa tak aku stress disini ( gelak je)
takperla Adila
Cuba lagi. Allah akan bagi lagi baik Insyallah.

Boleh tak nak pergi Tareem ?
Boleh tak nak g umrah... kepala aku serabut la... i need a vacation ...
Vacation yang mendekatkan diri kepada Allah.
insyalah la aku usaha ke mane mane daurah....
sampai kan aku ya allah amin amin amin

ya tareem ya tareemmm
ya tareem ya taremmmm

sayang Allah
syang Allah
sayang sangat
love you

oklaaa
good night
semoga Allah beri kebaikan dimana sahaja awak( yang bace post ni) berada
asalamualaikum




No comments:

Post a Comment