Thursday, January 17, 2019

Geli

Bismillah
Gelinpulak aku bace post aku yg sebelum ni


Yek

Hahahahahahahahaah

Nak pose malas
Nafsu tinggi
Joget2 je la

Haha


Kenapa aku yang kena lari sedangkan orang lain yang buat aku sakit hati
Xcukup ke aku fikir tuk semua orang selama ni, 
Still ade jugak orang nak khianat aku


Apa aku ni teruk sangat ke


Ha
, tapi kenapa buat macam tu...
Aku ni saudara kau
Saudara seagama...

Aku bukannya nak layanan baik, xnak baik pon takpe, tapi kenapa kena menipu aku?

Adakah kau akan temui aku dalam golongan yang tidak sabar Ya Allah?

Sedangkan kata pembuka kepada ahli syurga ialah “tahniah atas kesabaranmu didunia dahulu”?


Allah

Sabar adila, sabar, walaupon ini bukan pukulan pertama
husnuzon, husnuzon
Itulah ibadah terbaik 

Insyallah2

Allah lah maha mengetahui

Insyallah2
Amin


No comments:

Post a Comment