Friday, February 16, 2018

akward

asalamualaikum....

erm..
tengah2 mengelamun.. ade orang bagi salam ( online)


eh mamat ni

aku :" eh ni ***** kan hahaha"
" eh kenal ke?"
aku : " woi ni aku la!! ******mate kau"
" oh yer ke ahhaah"

ngek
nampak sangat aku halimunan dulu...

dulu dia ni selalu lepak kat satu tempat tu  tu ...
ah sudah mane.. mane aku nak lalu, aku selalu ikut jalan jauh.. punya la nak mengelak


yang peliknya , maamat ni ,
haiya
dalam banyak banyak orang aku terpilih pulak
hishh
kot dulu budak2 ni suka gossip pasal dia , aku dari x kenal orangnya , jadi kenal ..
boleh la tahan hensem , ( sape je x hensem dimata aku ahhahaah jibam pon boleh la,nak kata jibam x hensem ke? ahahaha)
tapi dia punya " market " tu perghhh
ahahah


kawan2 ni susah la, kang ape hal x jadi ke, kang aku nak g wedding jumpa dia
boleh pulak dia kata kawan2 dia dia x kacau ( yang klakarnya aku ni bukan kawan dia la, aku pon x pernah cakap dengan dia dulu hahahahhaha)
dah nak kacau aku dah kenape ( eh marah pulak)

kejap nak kejap takut, sepak baru tahu hahahah " kau jangan sampai kaki aku kat muka kau"
haahhaha kan dah kena!

sekarang ni aku fikir fikir fikir

aduhh


fikir fikir fikir

ada apa he buat aku takut?
aku nak elak buat mulot orang sebenarnya
nampak gaya a pon ini macam biase2 je ( bajet aku poweeerr sangatala he?)


Susah la nak tolak kalau kawan sendiri ,
Kalau orang x kenal , senang nak tolak


aduh pening

lagi fikir lagi ermm....

macam kene ikat pon ade
ni kalau aku putus , keruh ni jadinya
aduhh

memangla dah adult , tapi ermmm

bila dah biase memilih criteria, tolak ini , xmau tu ( pilihan diri sendiri ) , sebelum menerima orangnya,
bila yang sampai yang ada hubungan persaudaraan ( memang dah menerima  ) , kita dah x tengok criteria, tengok person ni as he is, i mean , what he can offer

ala kalau x jodoh, xdela kan

tapi dia ni baik je ....
xboleh bayangla, and bukan game aku pilih sebaya ahaahahahahhahahahaahhaahahhaahaha
tapi dia ni aku tau dia memang macam abang2 kat kawan2 aku dulu


Chillex je la..
bebel kat sini
and as always mak kau kata kawan2 dulu

duk diam pon, jodoh bergolek
dah bergolek kau pulak nak lari adoi..
hahaha



YANG KLAKARNYA AKU SENDIRI DULU PERNAH TERDETIK,
ASAL MUKA DIA NI MACAM ALA2 AKU, ENTAH2 JODOH AKU



ahahha



ish tak guna


okla bye













No comments:

Post a Comment