Thursday, February 8, 2018

Adui sakit

Asalamualaikum...
Semalam emo
Petang tadi emo...

Malam pon emo...

Adui mata aku...

Sakit...

Aku rasa mata aku boleh buta kalau emo emo (emo tu maksudnya nangisla) selalu macam ni

Aku stress ke? So far bertimbul gak jerawat kat muka aku ni...

Kadang tu tertanya jugak. Mesti sedih sungguh Nabi Yacub sampai buta matanya menangis... Hui..

Sebab apa? Entahla.. Masalah hidup.
Masalah sama je...
Naik bosan aku..

Skodeng uni islam Madinah...
Untuk lelaki je rupanya...
Kalau nak belajar kat Saudi,kena ada wali...

Tenangkan diri kau adila...
Kadang bila set low2 je, tersedar pulak aku ni bercita cita tinggi...

Apa apa hal pon, kita kene belajar tinggi2, buang kejahilan..
Cari duit,sponsor ke, belajar dan belajar..

Beriye aku ni nak belajar, Allah lagi tahu..
Mungkin usia aku lagi berkat dengan menuntut ilmu kot dari berkeluarga.. (for now)

Apa sajak tu he..
Begadangku untuk menelaah ilmu
terasa lebih nikmat daripada bertemu penyanyi dan keharuman leher mereka
Sungguh, goresan penaku di atas kertas
lebih nikmat daripada bercinta bersama para pecinta
Tabuhan rebana para gadis, masih kalah nikmat
Dengan kenikmatan aku memukul bukuku untuk membersihkan debunya
Kegundahanku untuk memecahkan masalah dalam belajar
Jauh lebih nikmat daripada para pemabuk khamer
Insyallah2. Ilmu kena hafal ok. 
Ilmu tempat dihati. Hehehe
Doakan saya ok...

Malaysia boleh!!!!
Yes yes.

Ok bye

No comments:

Post a Comment