Monday, November 23, 2015

Alone

Bismillaahh,

Kata2 tak bisa menghurai segala perasaan ku dikala malam ini,
Namun dengan keterbatasan bahasa, aku luahkan segenap perasaan ku saat ini.

Diriku bersyukur ya tuhan,
Masih punya nyawa, keluarga,dan kesempatan waktu untuk mengadu padamu,
Disaat diriku mencari erti hidup, masih ku rasakan Mu disisi aku.

Ramai tidak mengerti ,malah aku sama sekali tidak peduli pada mereka yang tak peduli, aku hanya perlukan Mu dan keridaan Mu.

Kesunyian kadang menghimpit aku,
Berlari mencari bahu,
Namun tidak hilang juga kesunyian itu

Aku sentiasa mahu bersendirian,
Aku lebih tenang begitu,
Keramaian merimaskan aku,
Membuatkan aku lupa pada diriMu

Lalu aku terfikir,
Mungkin inilah hikmah aku masih sendiri, aku bahagia,
Aku bahagia.
Walaupun ku sangka aku sendiri.

Sendirian dalam berduaan,
Kesunyian dalam kebahagiaan,
Indah.

Cukuplah itu dulu setakat ini,

:)

No comments:

Post a Comment