Sunday, October 11, 2015

Pencuri

Bismillah

Wahai Tuhanku,

Ampunkan aku.
Sebesar mana hasrat hati ku,
Ingin bersatu dan memadu rindu,
Jangan biarkan aku melukakan hati sahabat2 /ukti di sekelilingku.

Apalah guna bahagiaku disaat ada yang kecewa,
Apalah guna senyumanku dikala ada yang bergenang air mata,
Tabahkan aku, redokan aku, andai ini bukan milikku

Aku hanya manusia biasa,
kadang kalah dengan nafsu semata,
Aku mahu dia, aku mahu dirinya, aku mahu dan aku mahu.

Logiknya apa?
Pasti ada juga insan seperti aku,
Mahu tapi bisa menunggu aja,
Kerna si dia yang banyak pilihan,
Kami tiada pilihan ( wahaha)

Aku berani berjuang,
Tapi perjuangan ini pasti menyedihkan seseorang hatta aku pemenang.

Hanya pada Tuhan aku bersandar.
Aku sungguh tidak tahu, Allah

Semoga Kau berikan jalan,
Aku pasti ketemu!
Insyallah

Yang berundur dan memendam rasa,
Adila

No comments:

Post a Comment