Wednesday, February 4, 2015

Penyelamat

Asalamualaikum, 
Kakak baru ajak gi pusat dakwah tadi, 
Adik ipar dia masuk pertandingan alquran 
Rase menyesal x g pulak
Sebab fikir nak sembhyang isyak dah

Erm...

Abang ipar sekolah tahfiz, 
Kakak ambik bidang agama jugak.

Kira akak aku ni ada lah penyelamat dia esok kat akhirat.
Dah laki tahfiz pulakkan

Macamana lah nasib aku...
Laki macamanalah aku dapat nanti,
Tak terbayang

Kalau ikutkan hati aku, 
List criteria bakal suami like 30 pages
Dari pada appearance sampai perangai, habit
Semua kene menepati


Tapi masalahnya aku pon bukanlah yang baik ,hot malah ngek lagi
Gile x bertempat memanjang
Orang pon lari kalau bakal bini macam ni 
Hahhha

Maka, aku pon kenelah memperbaiki diri
Bakal ibu lah katakan nanti
Kadang tak rasa urgency langsung tuk preparekan diri
Sebab sibuk dengan study
Duduk pon sendiri,
Makan minum mana peduli

Azam baru tahun ni,
Walaupon dah february,
Focus tuk bina diri,
Baca alquran setiap hari,
Master pelbagai seni,
Yang penting kuatkan lagi study,
Sambil full time dakwah fardiyyah sana sini,
Agar aku bisa jadi...batu bata buat ummat ini


Yeah yeahhh
Cyayok chayook
Akan ku berlari ...kejar ilahi... 
Insyallah
Erm

Wasalam

No comments:

Post a Comment