Sunday, January 25, 2015

Menanti

Asalamualaikum,
Its Sunday.

Menanti apa?
Ada sahabat saya share satu status,
Status tu bunyi macam ni lah,
" tak ramai yang sanggup menanti bertahun-tahun lamanya"

I was like whattttt..
Waiting ?
Aku tunggu orang 5 minit pon dah nak mengamok dah.
INI kan nak tunggu orang bertahun2

Ini more toward relationship la,
And yang terpendam , x diluahkan,
Kalau terluah tu OK je kot,
But still problem
There could be many possibilities

Lately ni asyik terbukak surah Yusuf,
My favourite surah.
Dalam surah ni , nabi Yusuf ceritakan pasal mimpinya ke ayahnya.

Kalau aku la, harini mimpi, esok kene tahu lah apa jawapannya. Its a must! Kalau tak aku nak mengamok. Seriously.
Xsabar tau.

But the end, lepas sooo many yearss like 20+ years, then baru mimpi dia terjawab, selepas mereka semua bersujud kepada ibubapa mereka.

Its amazing and inspiring!
Mungkin Allah nak teaches us to be patient. Just because you see it now, doesn't mean its going to happen tomorrow.

And aku pun terkesan jugak. Mungkin sebab ada certain perkara dalam hidup aku yang aku dah lama minta petunjuk Allah tapi aku still tak tau apa interpretation nya. I need the answers so badly like right now and I don't wanna wait. It's killing me!!!

Therefore, aku kene belaja bersabar. Rebel rebel pon bukan dapat ape. Lagi Sakit jiwa je. Baiklah uhuk3

Ermm..

I'm gonna wait..
Like how many years.. I don't know,..
Just be patient I guest...

Bye


No comments:

Post a Comment