Friday, December 12, 2014

Annual night-17 MMMC College, Manipal university

Hello, and Asalamualaikum,
Semalam ada event, so update la sikit,
Alhamdulillah ramai classmate dapat award, saya takla kan,
ada satu akak ni tanya "kenapa datang?"
dalam hati aku, dah ini kan program university .. why not x datang kan,
"saja, nak dapat inspirasi" perghh jawapan. xleh blah betul.


Awal-awal datang dah start dah program,ambik gambar dari atas













Then, makcik ni pun datang. hahaa







Setiap tahun, inilah kerja dean, MEnyanyi. 

Mak sapalah ni, waaaaa rindu pulak kat mak aku







Lawa la dia bunya decoration. Macam kreatif gler.










Lecturers jadi mayat yang menari2.



Sebab dari tadi tepi, tapi tak puas hati nak ambik gambar, wa bangun gi berdiri kat tegah-tengah pulak hahah


















Dean dan rakan-rakannya. perghhhh.


Antara orang yang awal ambik makanan ialah classmate aku. hahah depa ni.

Ini junior KMS. Ambikla gambo sikit. ahha
Penat aku ajar makcik ni makeup kalau malam hari. Die tak makeup jugak. Kang dah shining bagai hahaha
















i want all theseeeeeeeeeeeeeeee. omg!!! tapi apakan daya....
















No comments:

Post a Comment