Friday, July 29, 2011

senyum =)

bismillah hirrahmannirrahim

ha? hai kawan2 (walaupon xde sape bace blog aku ) ahhahaa
so? aper nk citer ni?
hari ni je la, ape hek?
eh start hari rabu la, rabu tu semua nya seperti biase ,but seen monday aku rok demam je , aku pun tak tahu kenapa, erm , ujian allah , tekak pun sakit , malam tu ada usrah , terkesan betul aku dengan kata2 kak haiza, maknanya kengkadang allah nak kita berperassan sedih sebab allah rindu, allah nak kita merintih , luahkan apa yang kita , as a human of couse la , tipu lakatakan kalu kita sering mengadu kesakitan kita pada manusia yang lain , sehingga kita terlupa kita ada allah , erm , begitu juga aku , lepas je usrah tu , semua nyer bergerak ke surau al furqan , hahaha kat sini memng x le blah la, aku dah la tertinggal al quran , ade announcement pulak , ade orang tertinggal alquran , siap sebut nama penuh aku lagi , hehh , ahhahaaa CAPUP , mungkin bakal jadi nama aku suatu hari nanti,perhaps? uhuk3

KHAMIS? IB GRADUATION batch 5 , ohok3 , hanya 48 peratus fly , and 34 still pass to fly , as shahrul citer ,entah la, aku pun tak tahu lah , hopefully aku lepas la, aku cuak betol dengan math hl  ni , adeh , aduh , argggggggg , tolong aku ya allah , aku takut sanagt semua orang fly , aku je yg x fly , adeh , sedih kot nanti , erm, then wholeday memng cikgu x masuk , cikgu semua g royal bintang , and erm , aku pon belaja la , xde la belanja sangt , then aku buat econs , erm ok gak lah , seronok , aku rase makin rapat dgn pompuan kelas aku , aku x mint nk rapat dgn laki kelas aku,sorii , hahaha then petang tu ade KMS ENGLISH TOUR  punya slot , hhahaha on the way nak ke LT1 tu ade ke satu pakcik ni suruh kiter org posing dgn durian , ahahahaha, tersangt lawak, ahhaha tapi yang belakang2  dapat tester he, then masuk la LT1 , kiter org org first sampai , ahhaha then makin ramai , then cter la pasal ape semua la, aku mula2 macam minat , dah tu , aku macam malas nak masuk pulak, but okla kalu nk boost confident , hahahaa then i meet ayuuuuuuuuuuuu, second intake , yg x le blah nyer dia tanye name aku aku tanye dia balik " semlam ape name budak yg tertinggal alquran kat pak guard tu?" " ADILA?" HAHAHAH surprising , bapak la , femes aku

then , khamis malam , baca yassin , dan ade ceramah , kat sini pun aku ter kesan , seorang abang bercakap, " macamana kamu leh buat maksiat sedangkan kiri kanan kamu  malaikat , belakang maut , dan allah tu ada di man mana " adeh , aqidah aku mungkin tidak lah se kuat mana , apakan daya , namun akan ku berusaha ya allah

then , JUMAAT , erm pagi tu hujan , izzati tolong aku , she willingly shared her umbrella with me , ehek3 , ok , terima kasih izzati , dah tu aku pon erm  masuk ds, eh kat ds , aku ingt ada clasmate aku , hahaha, ade pon abigail, lege nyer hati bile dapt tahu kelas kat wp je, so x payah g jalan jauh dalam keadaan hujan dan yg xade payung ni , then aku pun ke  wp, belja math , xde la paham sangt , aku asyik mengelamun and berkayal, dan kat luar hujan , aku tak leh dngr ape cikgu cakap sangt

then cas pulak, perh kat DTHO , da tu aku mula la gelabah , dah tak ad apayung da tu aku beli payung share dgn raudah (budak second intake) ahhaha, peluk2 dalm payung da tu baru tahu ditangguh kan cass meeting , erm, aku pun sedih , aku dgn raudah pon g library , lepak2, then aku pon , balik makan kat ds , ada festival makanan , bende yang aku x nak jadi lah pun jadi hari ni , arhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bodoh si hans , tangkap gamba aku tanpa aku rela, nasib aku jauh , kalu tak dalame aku rampas phone die campak kat kuah durian , padan muke! xpayh la kot , but anyway , memng best la ,  makan dengan homeroom , teacher halimaton pun datang , ade kita sedekah , da tu orang tu post , kat kms facebook ckp durian kite x sedap, aper la, orang nak bagi dahh cukup baik , hahahha aku benci kaw hans , tut , ahaha

malam ni aku , senamrobik dengan ecah , mek klate , nad , tieha , akhirnya , semua penat hahaha , akhirnya begitu la cerita aku hahahha ok la da malam dah x de mood , ok , bye bye bye asalamualaikum

No comments:

Post a Comment