Wednesday, July 27, 2011

hamba yang keliru

bismillahhirrahmannirrahim

asalamualaikum
sudah lama saya tidak bercerita disini , mungkin kerana kesibukan kehidupan daku di kolej mara seremban
daku gembira disini sehingga tidak terkata
sekarang sibuk dengan kelas, oh ya allah , aku penat

cerita terbaru? aku terplih untuk semi final naib pres ibgm ahhahaa
tapi x mennag pun , aku rasa terharu sangt , walaupun aku tak menang sebab aku rasa ramai orang sokong aku ,
somehow dalam kelas , aku mcm x dapat get along lagi
why it is so hard ha? i dont know why , today , while i was walking back to the ds , untuk sepinggan nasi (cikgu kapten) ahhahaa i was the last one standing behind all my classmate
then suddenly a question buzz my mind " are there gonna fly with me?" " do i treat them like competent or friends? time was flying slowly , droplet of rain kept falling down

last night , i just make a party , oh yeah  durian party , "so sweet " -ecah ahhaha there was almost 14 peoples from aras atas balqis ni ha, it just so so so sweet?, my mom and dad just went visited me that evening , and luckily bought me the durian's kuah dan durian , mak ayah , saya sayang mak ayah , hahah even do i didnt say it loud , but i know u guys can fell it , ohok2 then my mom bagi jam (jambaru ) ehhehe then mama salah bawak slip pulak, itu slip pmr , tapi cikgu nak spm, oh , aku memng malas dah nak menyusahkan mak bapak aku lagi , anything lepas ni , aku nk settle sendiri , yeah yeah yeah!

kawan2 yg before ni aku baik kat facebook, just walked away from me, mungkin dieorang kecewa dengan aku , how i am suppose to act ? (laki la) monolog dalman-" tu la ko sape suruh baik dengan dieorang "
faiz just change the subject form economic to itgs , oh sedih nyer aku , aku ingt dengan masa tu lah aku nak berbaik dengan dia,oh sedih

i guess aku memang kena tolak la, "awak " menganggu saya, walaupun , hakikat nya saya yang sedang menarik awak, aduh , ya allah , aku takut ya allah , aku tahu hubungan aku ini tidak mendapat keredaan mu ya allah , erm , erm =( i'll come back for sure darling ahhahaa

sekadar itu sahaja lah coretan diriku untuk kali ini , daku terpaksa mengundurkan diri ,
asalamulaikum

No comments:

Post a Comment