Wednesday, July 20, 2011

KOLEJ MARA SEREMBAN

asalamualaikum,
hehhehe
lama sudah aku tak tulis blog , busy dengn kemasukan ku ke kolej mara seremban , semlam second intake baru je masuk
minggu ni action week hahaha, bagi aku action week= minggu tengok movie
cakap je la, ape tak tengok , sini ade hantu , khurafat , semua asal boleh nk tengok
so hari first datang mcm biase la
malasla nak updat egamba, so hari orientasi sangat best , im group 15
aku suke sangt group ni , tak tahu nape, sampai kan aku cadang nk ajak budak2 ni buat baju raya same color
hahahaa

kejayaan?
main botol no 2
main tutup mata no 4
drama no 4
ade satu lagi contest kiterorg dapt no 5, xingt game ape

walauponn point kiterorg xde la tinggi mane , tapi alhamdulillah la
ahli?
wardah, bibah , adila, aishah , jasmeen , fiqa

laki,
hakim , azam, taufiq, pajel, ajik, fareez, rifqi

ha itu je la, cter pasal kelas pulak, bertuahnya saya, dapat MATH HL , xtau kenape
aku nak cakap mcm rezeki aku kat math je, hahaha first2 aku ingt aku nak tolak, tapi bila fikir balik,
erm aku takut allah memberi apa yang terbaik tuk aku , so pon stcik DENGN MD71

ahli MD71,
adila, fiqa,syaza , yin , abigail , ade sorang dak chinese ,lupe la name die, ahhaha, elia, sabrina, miza, qish , cahaya pencinta, nanad, andrew ,SHAREL
ahhahaha dua org je lelaki, bila time agama, sharel sorang je, kesian jugak aku kat die sebenarnya , tapi tak tahu laaa, kat fb pon ade gak ckp kan, tapi tu la, mcm x le nk buat ape je hahahaha

then ?
oh mentor menteee, ok , ini macam homeroom la
ahli2 nyer,
ajik, adila , asyraf, sofia, sab , inma,
aku siap plan nak buat baju lagi hahhahaa nak warna teqoiese laaa, ahhahaa(bnyak duit aku pulak)

usrah?
erm pusing2 org yg same je hahahaa
nanad, nabila, nina(gempak hahahaha), sabrina , adila , syikin
tu jela , kak usrahnya ialah kak haiza , kak adilah


tue je la,
anyway KMS BEST
SO far so good, later i'll update lagi
hahahaa

asalamualaikum

No comments:

Post a Comment