Thursday, July 21, 2011

21 julai 2011

aslamualaikum
hai hai hai , aku lagi, xkan ko pulak , hahhaa


hari ni , seperti biase aku terjaga, masih sempat lagi mencelikkan mata melihat dunia tuhanku , daku terjaga ,  masih mampu mengangkat tangan berdoa , bersyukur masih diberikan nyawa,
alhamdulillah , masih ada tangan yang mahu memegang ku , nanad kejutkan aku kot, letih minggu ni , (padahal x buat paper pon ) hahaha

6.20 =gi sembahyang , ok , khusyuk tau , hahhaa da tu tidor balik , sempat mesej encik hans lagi , suruh die bangun , aleh2 die ckp "cara ko kejut x berkesan " ahhahaa kol 7 .20 aku siap2, kol 7 berape tah kua, instint aku kuat cakap ,aku akan jumpa sabrina kat bawah , alhamdulillah memng sabrina kat bawah, allah tu maha besar , subhanallah

tap ,kiri, kanan, kiri , kanan , jalan gi ds , serba hitam , harap2 hati gua tak ada la sehitam baju gua, ahhaha
makan ape hek pagi tadi> erm luperla , sup hahahaa berjalan2 ke dito pulak , bersenam erobik , ok syisya syiya lagi hahhaha, best , akak senior ajar lagi teratur, tarian korea la, aku cuba menempatkan diri ku dibahagian depan , tidak tahu kenapa , hahaha , dah try sehabis baik la!  step2 semua aku buat memng standard gedik la, ahhaha tapi enjoy la

habis tu kul 8 .40 kot , terus ke dr , ade exhibition , main la ape2 yg ade hadiah , hahaha menarik seronok hahahaa aku main game kire duit je , mcm shitto je game die ahak3

then balik bilik afiqa ahak3 , g balqis , tdor aahhahaha then nad dgn yin balik , dieorg ni bising2 je, mcm aku ni halimunan pulak , nak marah tapi da ngantok sngt , x sempat nak marah , hahaha then dieorg blah , ade math explore race katanya

aku pon meneruskan aktiviti tdor aku , ahak3 , kol 12, intan masuk , tanya mane nad, die tanyer "x g makan ke , jomla" ku pon kater "ko pergi la" datu aku siap2 terus ke ds , lapaq!  THEN PETANG TU , AKU LEPAK AISHAH saje je, xde kerje , ahahha g bilik afiqa, then g bilik inma, hahaha makan DAGING SAUDARA sendiri , ahhaha , xde kerje la tu , then g bilik nina , makan daging lagi , da tu kiterorg turun dito , tengok nashid dan reflika masjid ahak3 , then kiterorg balik, dan aku pon teruskan activiti online aku , sampai kol 5 .20 , da tu rush2 sembhyg sebb ade bola keranjang , sampai je , alamak , akak senior lambat


AKU PON DECIDE nak g cycling la ahhahaa, aku g dngn afiqa dan huda (yang puasa) dan saadiah (ad) da tu , naik la, sanagt seronok , rase mcm kanak2 , masyallah , allah memng sayang kat aku , masa main2 tu , aku terase dunia berputar dengan perlahan , masa seolah olah langsung tidak mencemburui ku , aku pon tersenyum indah , sambil mengingat kan diri ku , sampai bilakah aku mampu bahagia menikmati semua ini
tehn kiterorg balik , hak3 terus ke ds, makan lagi! gemok aku mmc ni , ok fine! aku memng gemok , so what> ahhaha


malam , step step , aku terus ke surau , sembhyg maghrib berjemaah dan isyak pon , mendengr tazkirah ustad kamal, then , aku pon berjlan ke dito bersama sama rakan ku , ahak3 TOILET ! tempat aku bersinggh sebelom melangkah ke dewan , oh , aku terlihat seorang rakan perjuangan ku , tersanagt cantik , membuat kan daku tidak bersyukur apa yang ada pada diri ku , ternyata die tersangat lawa, terdetik di hati ku ,pasti die punyai ramai peminat , untung la muke , lawa, aku pon melangkah keluar dengn perasaan yang "erm , kenape allah ..." BERSANGKA BAIK lah dngn allah , hati ku cube memujuk diriku sendiri , ahak3


konsert inteam memng best , menarik , ade zikir, live tengok inteam , ade jugak kumpulan nashid dari smart labu , membuat kan otak ku ligat , dan terkenang kan hilmi , rakan plkn ku yang juga pandai bernashid , erm , ontah la, ade salh sorang tu pon muke mcm die, and and and he sang BINGKISAN rindu , oh hilmi pon suke lagu tu , erm ,,ahhahaa i miss plkn kot ahak3

then habis , semua rush nak balik, aku pon , dan aku pon terus online dan berakhir la aku disini , sedang menulis kisah hidup ku  yang semakin hari semakin berwarna, compared to my previous school , betolla, selepas habis hujan ,allah mungkin memberi aku pelangi

thanks to intan (pc girl) couse give me courage to still stand on my own feet
thnks to intan , fatin
thanks to tieha, and mek klate (lupo namo)
thanks to nad, ecah , sofia, cause being apart from my life
thanks to afiqa , yin , nanad , put some salt today ahhaha
thanks to sab , and others la, xkan nk sebut semua2 ahhahaa

tomorrow friday , gonna get down ,need to topyup la, lame dah x call  mak , oooohhhhhhhhhhhhhhhh mesej kawan laki boleh , call mak x boleh he>? ank derhaka tol aku ni, haiya , adeh , ok
sok aku kene topup , x sure la nak balik esok ke tak , erm , allah hu aklam,

itu sahaja lah , coretan dari ku untuk kali ni , asalamulaikum=)

No comments:

Post a Comment