Wednesday, March 23, 2016

Update March 2016

Assalamualaikum,

tidur malam, terjaga malam buta2 ni,
hati ni tak senang ,
seolah rindu,
seolah mencari,
tapi kenapa aku masih berdegil,
seolah aku tiada tujuan hidup
Allah.

Saat banyak kerja perlu dilakukan, saat itulah aku tak ada motivasi nak buat kerja
willpower tak ada,
memandang kiri dan kanan,
mencari alasan,
mencari sebab untuk buat,
akhirnya,
aku la'go.

Dibuai nafsu, nafsu dan nafsu,
ingin melihat melihat dan melihat,
ingin memandang dan terus memandang,
mengharapkan sesuatu yang tidak pasti,
kalau begitu pasti pun, jadinya apa?

Aku bersedih terlalu lama,
setiap hari perasaan ni memakan diri ku sendiri,
ada namun tiada sebenarnya,
ya Allah palingkanlah akuu
aku dah tak larat

Semoga esok lagi baik dari hariini,
dan aku bertambah ceria,
bahagia dengan kehendak tuhan,
tenang dalam rahmatnya,

wassalam,

Yang serabut,
Adila




No comments:

Post a Comment