Sunday, April 10, 2016

Nafsu

Assalamualaikum, 

Apa khabar kawan kawan, 

Tundukkan playboy itu?, 
Tundukkan nafsu aku sendiri lebih baik, dengan menjauhkan diri dari yang haram    

Well , sebab kene marah asyik cakap pasal lelaki, 
Aku pon sembur balik seseorang.
Aku ni memang cepat naik angin. 

Rasa jelous menyelinap juga harini.
Tu la, sapa suruh suka pada yang bukan hak.

Aku berusaha insyallah,
Untuk lebih menjaga batas, agar cemburu buta aku ni tak terbawa2
 
Aku akan berusaha dapat PhD
PhD untuk ummah, 

Boleh tak nak duk oversea, 
Just so i can have jemaah, 
So happy, berukhwah dulu

Aku rebel lagi, 
Keluar usrah

Aku nampak ade buku ukti bagi ukti, 
Aku pun nak buku tu jugak, 
Takperla, 
Ill just have to take care of myself from now, 
Insyallah hehehehe

Allah sentiasa ada, 
Insyallah, 
Aku akan berusaha ! 
Doakan saya 

Yang ngantok, 
Adila

No comments:

Post a Comment