Wednesday, February 10, 2016

Update

Assalamualaikum kawan2,

Awak sihat ke?
heheheh

Saya sihat alhamdulillah.

Maafkan saya sebab abaikan blogger ni.
been busy with a lof of stuff
you must no longer love me anymorekan.....

There was a wise man  said
" yang cepat mematikan cinta bukan pergaduhan, marah2, TETAPI  pengabaian"
mungkin betul kata2 lelaki ni.
Make me wonder about my existence and people around me.

yes,
aku dah banyak abaikan orang sekeliling aku,
dulu kini hopefully not in future,
i need to take care of them now,
no more pengabaian
insyallah

i dont know what future bring( ewah mcm lagu)

Sometimes, we love someone,
we take care of them,
yet kita diabaikan,
mungkin saja kita masih lagi kurang ikhlas,
or we are not they priority

it is easy to say "just move away from them",
and it is hard to do,
but belajarlah menjadi ikhlas,
Allah will love us for that.

If it is a guy, ( someone you love)
may be u should walk away,
its hard, but worth it.

Ok lah
itulah saja,
mahu study,
exam nak datang, doakan saya hehehe

Yang merepek merapu malas bace buku,
adila



No comments:

Post a Comment