Tuesday, February 23, 2016

Update February 2016

Assalamualaikum,
hai awok awok semua.

Cet! baru aku perasan.
post 2016 baru satu!
haiyoo!!
hahahaha
nak masuk bulan 3 dah.
ok la oklah

aku update ni.

So like nothing new about me,
rare kan?
perempuan kan banyak benda nak update,
bile dah lama sangat tak update macam ni lah,
benda yang banyak nak citer , singkatkan, sebab malas
"tak ada apa" heheh

So like aku still in third year dentistry kat MMMC ni,
baru habis exam block 2,
exam macamane? walamakk
Dr Ranjith tanya aku how was the exam pulak kat class,
"bad". hahah
laju giler slide tukar,
aku tak sempat nak jawab pun.

" if you running around the bush, you fill find it difficult!"
cet!
ambik ko!
memang betul pun hahaha

cuti dua minggu,
goyang kaki,
khamis nak balik Melaka sebab bosan lah duk rumah

ha
tu je kot.
alhamdulillah saya sihat ,
family pun sihat
part time nanny kat rumah ni,
jaga sophia heehe

oklah,
nak buat post lain heheh
Assalamualaikum



No comments:

Post a Comment