Saturday, December 19, 2015

happiness

Assalamualaikum,
hai friendss!!,
( walaupon aku rase xde sape bace blog aku ni ahhhaa)
lantok lah! hahaha

Harini aku rilex serilexnya
ok xla, lepas ni aku bace buku

apa aku nak bebel harini?

well
sejak beberapa harini, aku selalu pergi ke event yg involved ramai orang ( namepon event kan)
and lately aku x tau kenapa aku agak sensitif sikit
aku mudah terasa bila orang cakap ( well, bapak aku kata aku memang sensitif dari kecik pon !)
okla fine aku memang sensitif pon

And entahla, aku makin lama makin kenal diri aku sendiri,
yang pasti aku x suke berada dalam crowd,
i love too, but bukan selalula.
Deep down aku akan rasa kekurangan,
aku rasa semua ni bukan aku

and it make me so sad ( vocab aku x luas , so like sooooooooo je la hahah)
aku rasa aku push diri aku ke one side that i dont belong too,
i push myself
aku macam x kesian dengan diri aku sendiri
tapi aku tahu dieorang ade hak ke atas aku jugak,
aku perlu tunaikan hak dieorang
kalau orang dah ajak , xkan lah aku xnak pergi,
tapi itu different stories lah.

Aku kene tegur sikit harini,
aku terasa hati sikit ( sensitif overdose)
aku rasa nak peruk je diri aku dalam bilik aku ni,
BARU AKU RASA BAHAGIA!!!!!

aku pon x paham kenapa aku bahagia sangat bila sendirian,
aku nak mengadu , ade Allah, cukupla
Sebab aku ni somehow boleh kenal orang pakai intuation aku,
kalau kita tahu orang tu suka pandang rendah, buat apa nak lepak dengan dieorang,
kalau kita tahu orang tu pentingkan diri dia je, buat apa nak duduk dengan dieorang wei

ini bukan soal judge orang,
dah memang perangai dia macam tu,
aku boleh je berada disekeliling orang2 ni, tapi man, aku terima dia seadanya but aku maleh nak deal part dia macam tu, but you have too.
Aku bukan boleh senang2 push orang keluar dari hidup aku,
aku pon ade perangai buruk aku, and aku pon x suke orang push aku kerana perangai buruk aku
erm....

kalau tanya future plan "kebahagiaan" aku ,
aku kalau boleh nak ada space sendiri ( rumah),
nak bele kucing dua ekor ke,
duduk soranng2,
happy2. hehehe

okla,
aku nak membacoo
wssalam !

No comments:

Post a Comment