Wednesday, September 10, 2014

Tuhan kepada diri sendiri

bismillahirrahman nirrahim

Asalamualaikum,
erm heavy heart, ( sebab nak balik)

jadi kesimpulannya,
duk rumah sebulan
aku tidur,
dengar lagu, joget,
tengok benda tak senonoh,
urut mak jap2,
makan,
makan,
berkilo naik,
dasar kau dila!

haritu ada kawan pesan,
sebelum balik,
niat nak berubah,
x berubah pon,
sedihnya

aku ni kadang2 nak buat ape je aku nak,
aku ni dari kecik suka dengar lagu,
hafal semua lagu,
bila dah besar, baru tahu dngar lagu ni x elokla sangat kan,
aku jadi x leh terima,
aku still nak dengar

islamik, islamik jugak,
dengar lagu , dengar lagu la

macam makan pil kurus,
makan pil kurus , makanlah
melantak makan, melantakla

apa yang aku buat ni clash betul la,
aku pon risau,

baca quran , baca
tapi dengar lagu entah hape,
layan cerita yang hape2 pon ade
drama melayu yang xtahu agama pun (pegang nak rak)

deep deep down,
aku tahu ape aku buat ni salah,
nak islam tapi masih mahukan jahilliyah,
macamana tahu ni semua salah?
hati ni x tenang langsung,
sampaikan hati aku ni berdengup2,
sebab dah giler sangat dengar lagu ( ini serius)
yang worstnyer,
aku ni kadang2 hafal alquran,
hati aku macam berlawan baik dgn jahat,
parah lah macam ni

mungkin betul la kot
aku ni cuba jadi tuhan kepada diri aku,
ini kes syirik ni,
menduakan tuhan,
boleh batal aqidah,
mana taknya,
mana aku nak buat, aku buat,
mana yang aku xnak buat , aku x nak buat,
islam x ambil secara keseluruhan,
bodohnyerrr laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ,
adoi , penatlah

aku kene bertaubatlah,
kalu aku mati esok lusa mcam mane kan, adoi
YA allah,
bantu aku..
ya allahhh.
sapa yang baca ni,
tolong doakan saya yer.
erm

=(

No comments:

Post a Comment