Thursday, September 25, 2014

Lapar

Salam

Hari ni , petang gua tertidor dalam bilik, dalm gelap
Bangun2 lapar, ada orang mesej 
Suruh ambik makanan kat bilik dia.
Itulah rezeki harini
Thanks kawan!

Seharian gua terpikir, 
Macam mana xnak masukkan kata2 yang pedih oleh lecturer dalam hati

Time praktikal,
Lecturer kata gigi gua hodoh 
Then dapat B,
Aku ok je
Tapi sampai sekarang ternyinyang kata2 tu
Kuat gila dia cakap,
Satu lab dengar

Apa nak sedih?
Aku memang buat hodoh pon, 
Aku pon tahu hodoh gigi tu
Hahahha

Kenapa lah aku buat hodoh sangat ha?
Rase tak berbakat pulak 
Rase kenape lah aku nak sangat dentistry ni, 
Tapi xkanlah Allah main campak je aku kat sini,
Semuanya dirancang
Haaaaaaaa

Ini semua setan laknatuallah la ni, 
Suke buat aku down, 
Benci kau setan!
Benciiiiiiii!!!!!!!!
Waaaa, nak nangis
Tapi xde air mata nak keluar

Erm, 
I need motivation, 
I need it soo badly!


Ya allahhhhh, 
Bagilah aku kekuatan...
Lemahnya rasa dirini.

Yang merintih,
Adila

No comments:

Post a Comment