Sunday, June 12, 2011

terharu

salam,

hehheeh,
hari ni ada seorang insan mulia offer note for ib, namanya akak KHAIRUN NURLISA
tak tahu la nak cakap apa, baik nya, rajin nak passing2 ni,moga allah mudahkanlah dia belaja
semuanya bergerak pantas sekarang, tak masuk lagi Kolej Mara Seremban, namun dah start belaja dah sikit, gempak2

minah ni, Nabila Azureen, Nadzurah Hanim, sebuk pasing pasing, download2 note, best nya, nampaknya aku akan ada geng yang SANGAT RAJIN ,
ini yang aku tak suka ni , hahaha aku dah la suka lepak, tapi tak apa lah , bagus jugak, KATA NAK FLY, mengade2 nak main2 lagi, Faiz Ngah pun rajin, selalu bagi aku semangat , macam main racing2 je, tekan tekan minyak kat lampu merah , hahahah, BILA LA NAK JALAN NI? hahaha


harap lah kami semua boleh bersahabat bersama sama, dan berjaya pun bersama sama
hehehe

sekian

2 comments:

  1. hehe! eh, kita geng ka? :p
    ok bah, insyaAllah, kita sama2 berjaya! bljar rajin2 insyaAllah!

    haha, nnt sesampai kms den carik ekau arh, jangan mu lari! haha, okeh?

    *terharu siot aku ko letak nma aku dkat blog ekau. xD

    ReplyDelete
  2. oh my god, macam mana akk boleh smpai sini? HAHAH! sebab google my name kt tenet tetibe naik link blog ni. :p

    ReplyDelete