Saturday, June 11, 2011

stand by your own feet !

asalamualaikum,
rajin pula la cik adila ni nak tulis post kan ? hahaha mungkin ilham datang sebab mendengar lagu unfaithful ni ,

not updated? , we just appreciate the old one, what's wrong honey? hahaaha

hidup biasa lah , like i said in previous post , banyak cabaran dugaan , kita kena kuatkan hati semangat , berdoa , untuk kuat agaknya

kengkadang ,kita selalu jumpa orang yang nampak kuat , tapi sebenarnya lemah , kerana apa, dia hanya menumpang populariti orang lain , mungkin aku sebahagian dari ni , but i try to improve benda2 macam ni,

luckily , i so far can stand on my own feet , aku tak suka nak terhegeh2 suka blog orang , "ko tu xcampor!", biarlah tak campor, campur pon kalu dengan orang yang melekakan buat apa kan , hahaha, tapi aku tak la kata aku tak ade follow orang , mana yang menarik ,memberi pengajaran , aku ikut lah ,

saya sudah penat , bayangan itu selalu menghantui aku , kesilapan daku yang dahulu , maafkan aku , ish , susah nya nak minta maafkan ? hahaha,

2 comments: