Wednesday, March 23, 2011

my result

asalamulaikum,

alham dulilah aper yang aku nak aku dapat,aku tak tau la nak cakap ape,aku memang sangka,sebab ape? sebab aku selalu berangan,hahahah,aku bersyukur sangat,

aku masih ingt aku mula2 masuk mrsm ni,aku masuk bulan 5 kot,bak kate lina,"kiter ni memang standard gune org dalam,tengok ko,aku,mimi kan budak seremban, ha!" sedih gak la mula2 dengr,oklaa,tapi aku memng gune org dalam pon,tapi deserve la kan,8a kot ingt ape? ahhaha


mula aku belajar,ayoyo,fizik senang je,sebab dapat a first test, dan berape kali fail,hahah tanye saje b,sape yg selalu ketuk ketampi setiap kali ujian,hahahha,

bm: dende yg paling terok ha,nyanyi lagu budak2 okla,thanks kat nani sebab tolong aku,nani kene cium pintu,alahai kesian, erm lagi,erm, banyakla ,tapi aku suker bm,bersyukur bm a, hehehe, cikgu aina cakap" hei,ni ape ni? x a+ bm? "aku hanya mampu tergelak je,hahaha aku memng kureng sikit bm ni,hehhe

sejarah:ya allah ,mengantoknyerr,cikgu norizan : "ok kamu bole buat nota sendiri,bace ,jawab soalan2 tu dan bla bla bla" dngn tangan dan mulut selaju  peluru berpandunyer,aku kalu die cakap memng aku telopong,nak nak die citer pasal perang dunia pertama"jepon menyerang bla bla bla" hahaha, cikgu homeroom aku ni ,erm
jual dadih la,mokhtar bangang! hahahah die marah aku,suruh buat muker menyakinkan la , wekkkkkk ,ahahha but thanks to haziq la, nice leader but temper je sometime

matematik: ok je,cikgu tengku siap bole sindir aku je,"cuber kamu tanye diri kamu? kenape kamu x bole dapat a+? asyik a je,lepas tu jeling kat aku, hahhaa lawakla cikgu ni,tapi memng terase la,seen mase kat exora,aku je yg stay kan? errmm.. tapi terima kasihla cikgu,u did it yeah!

agama: yeah ni yang best ni,ustaz rok sindir kiterorg je,hahaha dan budak2 ni macam excited je kalu ustaz cakap pasal hantu or jin,aku pon hahhaa,"patutla kamu mengantok,rupernye ade jin tua lalu kat kelas kamu" hahaha lawak3,tahu pulak semua bangun time tu,tapi ustaz memngla,cara die pon tahu die cakap dngn jin,hehe, "eh,innalillah,ade org baru meninggal" ha,tekejut ko,hahaha

biology:huh mangantok2,ingt lagi mase cikgu misty ajar,adoiiiiiiii,mengantok,sakit pinggng ooww duduk kat kerusi lap ni,"bila nak habis ni?" sambil menjeling jam kat sebelah mesty hahaha cikgu misty rok asyik suruh aku je yg explain,budak2 bukan nak dngr pooonnnnn,ha geram aku, then cikgu pindah,cikgu hamad,alahai,cikgu hamad ni,lembut je,haha "u all tengok skema jawapnnye ok" ahhah  cikgu fauzi pulak lagila,tengok muker die je nak gelak,hehe tapi bagusla,bagi kertas berlambak2 tapi x buat pon kekekek mals3

chemistry:ok bole katakan subjek kegemaran semua orang seen cikgu ketuanye cikgu zaid ,cikgu kate aku ni imvisible la,adoi, geram aku,kater aku gemoklaa,mlas nak layan cikgu zaid,tapi terima kasih bnyak kat cikgu zaid la,mase die asyik bagi taz kirah kat surau mase spm

admatah:adoi mengantok2,"iyer adila! aper jawapannyer" aku pun "ha?" adoi,malu2 seen tue aku cube untuk tdak tdor dalam kelas,aku bukan minah tdor dlm kelas laa, aku xtahu,tapi mudah kantoi kalu aku tdor.tapi cikgu radziah la buat aku suker admath,ahhahaa terima kasih cikgu~~


bi: erm,aku suke bi,tapi aku memng down skit sebab bi aku selalu b dan b dan b, dan aku suker miss emy mengajor,aku rok tengok muker die,alahai lawanyer tue jela kerje aku mase bi,

namun tahniah kepada pelajar2 mrsm serting,you rock babeh!
aku rase xde saper pun sangka aku bakal dapt 9a aku pun x sangkaa,erm;;








 mesti cikgu bangge,kiter no 10 kan, better then tahun lepas ,29 kot, hopefully adek2 batch bawah boleh beat kiterorg,yeah3,bole3

thanks to all the teachers ,roomate ku(ajim ,amal,bee,azie,kama,kak kina) ,batch 09/10,staff ,achik ds,haha, achik cleaner,junior, dan semua org laaa

1 comment:

  1. kak dila ! waahhhh memang hebatt lahh 9a ohhh pecah rekod yeeaa *clapclap
    lepas ni boleh hang out celebrate
    congrates okkk

    ReplyDelete