Tuesday, March 22, 2011

debaran

asalamulaikum,

aduh,huk, dup dap
dup dap,dup dAP,DUPdap

esok semuanya bakal terjawab,adoi,mlas laaaaa nak ambik result esok,huh,sebab? erm,redhola kan,aku nak datang awal esok sebab aku nak solat hajat bersame sudah lame aku x solat dekat surau al huda hu,
disitula aku selalu lepak,huh,selalu memohon hajat ,

MRSM SERTING
tunggu aku ,aku datang hahaha,tak sabar nak jumper cikgu cikgu semua yg mengajar aku,staff dan junior aku,uh aku rindu kamu semua tunggu hek ,saya akan datang,

im coming 
tak tau la,aduh,lagi berape jam ni ha,cepatla,aduh nak naek bas lagi ,ini bahagian yg aku suka ni,naek2 bas,hahaha,harap jumper sape2 mase nk naek dari bahau ke sekolah tu,aku bukan tahu sangat ni,ahhaha,berani2 tak je huh,hahahaa
oklaaa,adios huh,setakat itu sahaje




No comments:

Post a Comment