Thursday, March 17, 2011

cuti ku

asalamulaikum 
ok,bermulala kisah ku selepas menjalani program kidmat negara(PLKN) huhsekarang aku boleh dikatakan menjadi penganggur terhormat dirumah akak ku sendiri menjaga anak nya MIA QALEESYA. sampai bila aku nak duduk sini pun aku tak tahu.aku cume risau macamane caranya aku nak gi serting ,nak ambik result erm .ingt nak naek bas dengan lina,tapi aku masih tersekat disini (salak tinggi) erm

huh ok sekarang aku duduk umah ,aku mesej sometime dengan kecik(hilmi) atau dengan arif atau pun dengan lat,oh no no no ! jangan ingt aku nak menggatal .lat dengan kecik tu budak same cb dengn aku , cb tue ape? cb tu stand for character building ,macam class la.yg arif tue aku pun tak tahu kenape aku mesej dengan die,hahhaa asalnye kiteorang cakap je kat fb .aleh2 da mesej2 pulak. erm

dari hari tu lagi ,asal aku nak masuk picture je tak bole .erm so mungkin nantila aku update picture ,erm
internet pun lately sanagt slow ,tak tahu kenape, bak kate zul: mungkin sebab dak dak plkn da semak kat fb kot,hahaha leh pakai jugak otak budak tu,aku luperla gelaran die, erm tapi x kisah la

tak sabarnye nak ambik result ! nak jumper zura (adek junior aku) iklil, syafikah baiduri,huuu~~ dan berjumperla nanti kiterorg dengn pengetua baru.hehehee,, no more haji ghazi around, hahaa

tadi aku terbukak oasis,huh! teringat aku kat ck,haji rahman,huh azan die sedap huh,walauwei,dan zikir2 die ermm..rindu kem putra putri,aku memng dah agak ,aku akan rindu kem tu,aku lebih suke duk kem tu dari umah,tapi waktu tu aku nak sangt balik sebab charlie da nak leading wahhaha tapi dieorg memng kuat pun,so why deny what is in front of ur eyes? hahaha
setakat tue jela post kali ini,adios

selamat tinggal PUTRA PUTRI,ALOR GAJAH

1 comment:

  1. dilla,, sophia here =) follow u ! follow me back oke ! :)

    ReplyDelete