Thursday, February 14, 2019

Contact lens or glasses

Bismillah

Asalamualaikum

Panjang cerita dipendekkan, spek aku hilang budak ni buat main. Dah la spek baru pon dia punya tepi tu patah. Okla

So aku make big move, TO SWITCH TO CONTACT LENS !
HAHHAHAH PUAS HATI AKU

Pakai spek ni xbest, hilang spek, xnampak, bangun x nampak, peripheral view pon x bagus, hidung hitam, ha malas la
Sementara aku nak kumpul duit buat rilex smile ni, aku pakai lens dulu laa... hehehe

Warna contact lens ( colourless or coloured)
ingat nak pakai coloured punya tapi fikir balik, kang kalu aku nak kerja doktor gigi, rawat pesakit, ornag pandang anak mata aku, kang kes laila majnun kang hahahhahaa ok la, simpan sikit, kang bising kang mngadu domba cubaan mencuri laki orang

Daily ke monthly?
oleh sebab aku kerja habuk habuk, airrrr liur ape semua aku rase elokla aku pakai daily yer dok? aku ni dah la species malas nak basuh2 ni. kot dobi aku rajin la
tapi monthly murah.... tapi ermm kene beli solution , masa nak cuci lagi

Yang cikai ke yang bagus ?
soalan ni aku tanya R. R tak jawab lagi. Tengok, ape untuk aku pon aku xtau nak pilih. Aku perlu orang bebel kat aku. eleh Bila bebel tarik muka, merajuk2 pulak hahahahahah
Contact lens ni ade la "do the job" ade yang technology baru. Bila aku tanya R soalan tu, aku rase macam soalan tu menggambarkan diri aku yang tak sayang diri. erm. Mestilah aku nak yang terbaik tuk diri aku... tapi aku kena tawaduk , xkan nak selesa, kalau selesaaaaa, first gaji aku bawak keluar honda satu... amacam? abang setuju tak? hahahahhahahahhahahahahh


Kenapa abang diam je?

Cakap la sikit, kesian sayang cakap sorang2 ni



HAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAH

Ketua daurah kata, perempuan ni selepas dan sebelum period, nafsu macam kudeeeeeeeee sikit

KUDA BANYAK NI BANG!

hahahha

Ah aku kalau x merepek memeang x boleh kan

Malam ni, solat magrib surau ok
Solehah sikit, and ade makanan , walaupon tengah diet xmakan nasiiiii
okla booiiiiiiii


No comments:

Post a Comment