Wednesday, March 14, 2018

The is nothing cheap and good


Asalamualaikum

there is nothing cheap AND good
berkata DR Alok kepada aku dan faiz ngah


Erm.

"people make u belive that there is but nothings like that"

"there are difference between proton and ferrari"

bukan nak cakap ape, my ipad mini is working damn good walaupon dah bertahun2,
( since ipad consider mahal)

aku pon terfikir nak beli wacom tablet ni, usha usha la tablet murah, but i dont wannt murah, murah  memang xtahan, dah la aku ni ganas

" people get angry if u tell them they are cheap, But they want something cheap "

Jeng2
issue hantaran keluar.....
Nilai perempuan bukan pada hantaran, atau mahar

kahkah ,
xnakla usik, nanti kata aku ni x paham agama, jahil,
eh tapi aku memang jahil pon hahha


Kek sedap bila bahan bagus, tapi kita pon sedar in life, kadang ada benda dipanggil keberkatan , makan sikit, pakai bahan2 biase2 je, tapi skill and portion bagus, sedap jugak

Mak aku buat air teh sedap, aku buat so so je, tapi bahan yang sama

aku nak kitchen aid

macam kalakar la pulak, diusia 25 ni , banyak pulak skill aku belajar,
masakla, dentistryla, sok lusa jaga anak, nak menjahitla, nak melukis buat web la
aku nak jadi designer ok hahahaha

please doakaan

amin3

Semoga ada company shawl sendiri hehehe
Okla insyallah2

chiowwww dulu



No comments:

Post a Comment