Monday, March 19, 2018

Buka puasa

Asalamualaikum,

saat air sirap sejuk lalu tekak ni setelah seharian puasa,
perghhhhhhhh

nikmat2

melihat Allah pon nanti mesti nikmat

Pelik gak, nampak harini ada batch aku  kawen dengan akak senior, nikah
Nampakla akak tu seronok dapat pegang tangan encik hushben 
kekekekeke


nikmat2


Sabar Adila, saboo

hei hei

haaaa( nak jugokkkk)

( bodo lah adila, lempang kau sat gi bartu tau hahaha)
haa...

hahahahhahahhahahhahahahahah



Treat abang Lubuk cinoooo, akak register kata " ohh ni patient yang cam lembut2 tu kan"
AKAK REGISTER NI KALAU X GOSSIP DENGAN AKU TAK SAH KAHKAHKAH

Dah tersasul aku kata dia datang dengan "wife" dia padahal , tu kawan dia
kuikuikui, akak register la ni!!!!


Pelik lak aku , makan tapi kenyang cepat, suapan kedua kot, dah tak rase ape , xselera,
aku pon bedal air sirap bercawan2  sebelum tu ermm


Dengan teh tarik lagi,
boleh lak terdetik " nasib xkawen, xdela aku kene buat banyak2 "" Baik layan diri sendiri"

Sapa yang benefit lebih?erm...

Nafkah pon x paham. ceh

Aku memang sexist, dah bertahun pon. Agama ni baik, penganut dia je ambik agama atas kepentingan sendiri.  NAK kawen banyak tapi solat jemaah pon xfull .

AKu pon sekali la. Agama x gempak, bace alquran pon jarang2. Dari kita bazir masa perlekeh agama orang, baik kita dakwah, atau ajar orang, cari ilmu . Zaman pon dah modern, utube pon banyak.

Youtube ni bagusla. Dari makeup, masak chongcheng kuali, masak kek, IT , motivation, ceramah agama, Banyak manfaat ...... Ustaz dari arab, indon, Jordan, semua ada... Banyak ilmu leh dapat.
( orang perempuan macam aku ni species malas kuar, tapi nak dengor orang sampaikan, kadang g surau, pokcik2 ceramah macam ermmm kadaang segan x banyak perempuan )

Tapi yang belajar braces dari utube memang hampeh la


ermmm


wokeyyy laa, rajin pulak ioll update, sajeee , nanti ana update laeiiiii okk
boabaiii








No comments:

Post a Comment