Tuesday, September 8, 2015

Kemajuan

perghh title xleh blah
hahahah

assalamualaikum,

jadi..
Demi kemajuaan bangsa,
demi kebanggaan negara

ok lah, fine
aku tulis,..( setelah lama tak berupdate blog ni)


Last time, aku tersinggah kat satu blog abang ni.
sedap tulisan dia.
malu lah nak sebut siapa, nanti kantoi aku stalk orang ( aku tak stalk orang, orang stalk aku ok)
poyO!
taklah terbukak je page abang ni.
( haritu aku nampak buku dia kat mph, tapi aku taknak beli sebab malu)
aku ada konflik kalau baca buku tulisan lelaki( ngek tak? but i do have haahha)

ok
apa dia tulis?
dia tulis pasal golden hours( kalau korang google korang tahu la siapa... haha)
dia kata tulis je , make a rangka ( amboi)
ayt tak sedap tak pe, janji ada sikit dah jalan cerita.

Jadi, apa yang aku nak melalut kat blog aku harini?
ermm

kadang-kadang aku macam nak menulis cerpen or novel tapi malas la. Picisan sangat je rasa. Padahal boleh je islamikkan kan, ( alasan orang pemalas biaserlah )

ok cerpennyer. ok



oklah, itu dulu, esok gua sambung~~~ ahahah
byeeee

No comments:

Post a Comment