Sunday, March 1, 2015

Aku

Asalamualaikum,


Mood menulis datang tapi macam biasalah tiada idea untuk dibentangkan kepada kalian.
Kini, aku berada di state yang memerlukan aku untuk menarik nafas sedalam-dalamnya dan melepaskan hembusan itu sekuat hati aku. Sebenarnya boleh je cakap dua patah perkataan iaitu "move on" tapi saja je nak dramatik lebih.

Sebenarnya, saya tidak perlu untuk move on pun. I am not started anything.

Sekarang, aku dibayangi penyesalan.
tapi penyesalan ini lebih baik berbanding kekurangan usaha.

Semalam ada usrah.
Pernah tak korang rasa apa yang dipercakapkan oleh seseorang tu mengjangkau makna sebenar percakapan mereka.

Lets say ada orang  cakap dia suka kan pisang goreng panas.
Walaupun  anda  hanya mendengar perkataan ini, anda tahu siapa penggoreng pisang tersebut, berapa temperature pisang goreng itu untuk dimasak sesedap itu, bagaimana cara pisang itu digoreng and ramuannya. its impressive bukan?
Begitulah aku rasa ketika berada diusrah semalam.

Saya tinggalkan gambar ni buat kalian,

Yang struggle untuk melupakan,
Adila

No comments:

Post a Comment