Tuesday, October 21, 2014

Kesedihan

Dear readers, 

Hari ini mendung dan hujan. Gelap diluar seakan mengerti kekosongan hati ini. Pui! Ahaha. 

Hari ini daku berbaju serba hitam a.k.a malas nak gosok baju. Daku ke praktikal dengan hati yang berat umpama kotak yang penuh dengan barang. Aku pon tunjuk hasil kerja aku ( articulator) . Lecturer pon memberi grade tanpa memandang wajah aku dan dia xtengok pon hasil kerja aku. Haish. Apalah nasib aku....

Sejak dari sekolah, aku ni jarang jadi teachers pet ni. Kalau ia pon subject agama. Sebab aku ni kan budak islamik dan berpakain alim katanya. Dan aku pon minat subject agama. Selain subjek agama, aku x pernah jadi anak kesayangan cikgu. Mungkin sebab aku ni pendiam, bukan extrovert, x pernah reti nak ambik hati guru. 

Kedinginan lecturer gua hari ni buatkan aku reda. I cannot please anyone. I cant. And point penting yang gua terlepas ialah i should not please everyone because i cant!!! Semua orang ade citerasa masing2. 
 
Bagi mengubat hati yang lara, Aku pon mengadu kisah hari ni kepada kawan kawan aku. Mereka pon sekufu dengan aku. Lecturer yang sama pon x suke depa. It might sound weird but we come to conclusion yang kiterorang ni x cantik, dah tu tak dilayan. Ermm.. ( sumpah ini tak tipu , mungkin ini reasonsnya) 

Erm itu jelah. 
Update 21/10/2014
Written on 29/09/2014

No comments:

Post a Comment