Monday, April 4, 2011

wedding somebody

asalamulaikum
berjumpa lagi


hari ini saya mahu bercerita tentang wedding sape2 tah, ahhaah
mase diwedding ni balqis called me,but i did not picked up the phone,as the phone was in silent mode
erm,ni nk cakap die nampak aku hahaha bongok! bukan nak tegorr,hehehe

ok
date:26 MAC 2011
time:12.00-1.00 tengh hari

the food was great except the khemah terlalu sikit,6 je kot,ramai yg x dapt duduk, the wedding punye decoration was ok,but bende ,or susunan meja dan kerusi x berape bagus,hehehe,jadi pengkomen pengkritik la pulak aku ni, ok


ni rumah pengantin=)
bak kata abg aku,meja makn ni patut melingtang bukan memanjang mcm ni,betol
jugak=) 

lawa gubahan die=)

menyebuk la abg ni,time aku nk ambik,die la sebuk2 nak hidang
hahaha
pengantin da on the way ,mmg patutla die kat situ hahaha
kek wedding=)
 lawa~~ saya suke=)
pengantinnyer,hehhe,paki spek gitu hehehe
i wish i have camera just like this abg erm,nakkkk,

nnti2 la,okla

sekian saja untuk berita jam x de waktu
wassalam

          

written by,nur adila ramlan=)


No comments:

Post a Comment