Monday, April 11, 2011

siapakah dia matlutfi90?

asalamulaikum
bertemu kembali
ok hari ni aku mahu cerita tentang sorang mamat ni,nama nya (erm entahla) wahhaha aku tak tau,
but he's quite famous in utube la,,kalu korang nak tahu die ni student malaysia dari sungai petani yang dapat
sambung belajar kat overseas ,tak silap aaku kat austalia la,macammane die femes? die banyak buat vid lawak 
kat utube,

yang video ni memang lawakla,aku pun tak tahu dah berape banyak kali dah aku tengok hahhaa





             huh die ni memnag lawakla,taq tau la check nak cakap lagu mana,ahhaha




yang ni pulak, vid pon best jugak ,last cerite die ade sebut anwar hadi,
LAAAAAA SAPA pulak anwar hadi ni?

kalau nak tahu anwar hadi ni pon ,ala ala die laa,
anwar hadi pon belajar luar negara,tak tau la kat mane, die pon post video kat utube,
kire die femes dari utube la jugak
here are some of his videos






okla,aku pon malas nak cakap banyak,kang salah pulak,kekekek,anyway,bagus jugakla dieorang ni,
kalu korang nak macam dieorang ni pon boleh,jadi femes melalui youtube,

salam ,tq

No comments:

Post a Comment