Sunday, December 12, 2010

JALAN2

aku baru je balik dari rumah jiran..
best gak lepak2 umah jiran ni
ade kenduri kesyukuran
makchik tu baru dapat baby..
dua orang..erm.sedap makan..
ade daging roster fuh! sodap lak ai..

lepas tu makan kastadrd sodap2
nampaknyer
naek la berat badan aku lagi
hahahha
ala plkn lambat lagi..wahha ye ye je..
erm

aku baru dapat hensen baru..
x baru pon..henset abg aku yg dulu..
tapi baru la ni
express music..
ermmmm...
lepak2 tadi kat umah makcik tue..jumper raisa.
kawan sekolah rendah
die ingt aku lagi..
nasib die ingt aku pon sbnrnyer..x ingt
mintakla no telefon die...aku ade kawan
yeah
yeahhh
ahhahaha
erm...itu jelaa..kalu ade majlis mcmm ni
leh la aku g ..at least kenal la dngn org rami...
ermm
tue je kerje aku buat arie ni..
photo?
lazy la nk ambik
huhuhuhu
need to repair my cam first
ok
tue jela dulu
asalamulaikum

No comments:

Post a Comment