Sunday, December 19, 2010

ha
asalamulaikum~~
hari ni aku tak tahu la.. nak tulis ape,setiap kali aku nyer post mesti aku tulis macam ni kan." xtahula nak post ape?' tak ke bosan nak bace.kalu macam tu baek tak payah ada blog kan? wahhahaa
nak tulis pasal apa a?
pasal si dia la.

he.
dia,
oh,
belum ku tahu isi hatinya,
adakah penting isi hatinya..?
mungkin tidak, mungkin perlu

asal la aku rase nk tulis sajak je sepanjang hari
oh
akan ku khabarkan kepada dunia tentang dia.
aku masih lagi terperangkap dipenjara ini.
tolong daku~~
bila kah saat aku akan kelar dari sini? keluar dari sini?
berdetuk2
acehh~`

whahhahaha
ayah pon da balik pagi ni,mama g kerje, i 've been left alone
oh no,(ala macam tak biasa je)hahahaa
baru planning dengan nabila nak jalan2, nampaknyer terpaksa dibatalkan
'wawa nak ikut esok?" said nabila
jang3,pelik ni,aku buat lawak ,tak sangka pulak mak lang nak ikut
erm..esok aku nak gi sekolah lama laa..
aku mahu menghidupkan kacang
this is where i start,and this is the place i should end this thing
huhuhu
insyallahla,kalu tak ade alang melintang
oklaa.
tomorrow,maybe i have some pictures
hopefully,

No comments:

Post a Comment