Friday, September 17, 2010

TIBA2..

salam.ok.malam tadi aku tak tahu lah aku tidorpukul berapa.asyik kemas kemas bilik dan barang nak balik.akhirnya.aku sempat kemas.huh.arie ni aku basuh baju and buat hw.suddently aku nampak gamba mase form 3.gamba tu aku frame kan. gamba candite .huii.tetiba hati rasa sayu pulak.aku rase sooner aku akan rase perasaan ni lagi bila aku dah kua dari maktab serting ni pulak. rindu nyer. semua dah jauh.dan yang aku sedih,dieorg ade meet up tapi aku tak tahu pon.eiiiiii geram betolla!.

semua dah jauh. semua dah pindah sekolah except few yang tinggal kat sekolah ampangan tu. semua dah jauh~~.. time passed by~ haaahaa.tapi aku pun rase semakin jauh. benarlah kata imam ghazali bende yang paling jauh ialah masa yang telah berlalu.aduh.wish to see them lepas spm. alamak! luperlak ,dah la lepas spm aku plkn .mane pulak nk ronda2 ni. hahaha. xpe2!.grrr!

erm.spm ..spm.spm .datang la~~ (gaya capture sakura) ahhaha. aku harap aku dapt score.leh g abroad kan.ckp dgn radin ni memang.die kate addmatah die 70? giler gempaklaa.oklaa. nnt aku kejar die.kalahkan die. god helps me. pleaseeeee~~=) oklaa.this is some post before im back to the hell. hahahha

No comments:

Post a Comment