Wednesday, September 8, 2010

bosan

salam.raya ni aku tidak berasa apa-apa.hahaha.hang out di rumah.sambil memikirkan dimana henfon kegemaran ku( walaupon henfon tu sangt hodoh sebenarnya) dan memikirkan cita cita ku.inila yg aku takut ni.mock interview.pening pening sangat. lately,sebelum aku balik,tidak dinafikan aku stress sngt.org lain buat aku stress.aku rasa aku datang ke situ umpama untuk mennangung dosa2 atau kesalahan oranag lain.about rocall ni raa seriusly aku cakap sape yang terlibat memang bodoh nak mampus.sukar menyusahkan orang lain.dan tiba2 ade niat aku nak jaqdi peguam sejak kes tu. erm.adakah itu tanda niat ku tuhan telah makbulkan.? erm. dont knowla.

raya nak dekat,baju dah ade tapi aku rase mcm tak raya je? erm..my sister just bersalin. anaknyer comel. mcm aku kot.ahhaha muker die nampak macam lelaki tapi perempuan sebenarnya.. bila la aku nak kawin agaknya? ayat akak kedua aku.aceh! aku pun tertanya2 diri aku.bila erk aku pulak? perh! ahahhaha

tue jela setakat ini.later im cming up with bende baru.yeah.maybe la. ei.malasla nk tulis blog.

No comments:

Post a Comment