Tuesday, January 30, 2018

post exam post

Asalamualaikum...

hui perit perit kebodohan....
( xdapat jawab soklan perio) 

silih berganti... 

Ternyata kumbang bukan seekor..






Naik lif, dieorang cakap pasal insta, 
aku nonong2 je
tengok orang kawen, couple , kita pon harap dia bahagia..
tengok crush bertunang pon , kita bahagia la untuk dia...

Qodarallah 

cepat2 kerja, cepat2 kumpul duit, cepat2 bayar hutang 
dan aku akan terbang ... jauh.... seorang diri ....

sini bukan tempat aku ...

xpayah harapkan manusia, berbahagialah dengan tuhan 
dan tuhan sendiri akan beri makanmu seperti burung yang pergi dan balik dengan kekenyangan...

orang sakit datang kepadaku ...disaat aku sendiri sakit...
dan tidaklah ku halau mereka
cuba membantu semampu aku 
kerna segala kesembuhan hanya pada Allah
malah dengan kedatangan mereka , sedikit menyembuhkan aku 

alhamdulliah 
alhamdulillah

setiap malam dipanggil... Allah... besar nikmat...
Allah Maha Adil... Maha Maha Pemberi.. 

okla, nak tido ekkekek 
wasalam












No comments:

Post a Comment