Saturday, January 21, 2017

2017

Assalamualaikum,
and hi everyonee..
ok fine. aku nak cakap bahasa melayu je harini.

First of all,
saya taip guna laptop pakai 10 jari, bukan dua jari ok.
aahahah

YAng kedua,
Saya mengambil keputusan untuk meninggalkan seorang lelaki pada pagi tadi.
Panjang ceritanya, tapi pendekkna cerita, aku dah makan dalam sangat.

Kadangkan, kita nak stay dalam hidup seseorang, tapi orang tu tak really wanna fight for you. WHat choice do you have then other than walk away. Betul pon orang kata, bila bercinta kita akan jadi buta. Aku terangak walaupon banyak sangat benda yang sebenarnya tak leh nak compromi. Tapi tak kisahh la tu .

Aku malas nak fikir. insyallah la ada orang yang lagi sesuai tuk aku, walaupon xde pon, xperla.

aku pon xde mood ni. tu je la byeeee


2 comments:

  1. Wsalam...sbr ya..jika kesunyian saya bisa menhiburkan..hhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHAHAHAHAHA kang jaga jodoh orang lain lagi, ah malas arrrr!! ahhaha

      Delete