Thursday, September 1, 2016

Catch up

Assalamualaikum,


harini aku kuar dengan Erina dengan Hafiz,
Aku baik la dengan Erina dulu,
tapi macam biase2 jela,
tapi tadi baguslah keluar. Boleh update.
dulu pon kat kelas, ok je dengan hafiz ni.
dia tak banyak bunyilah. klakar boleh tahan.

Rasa bersyukur banyak2.
Allah lorongkan aku berkawan dengan ramai orang,
dulu time kat sekolah , aku ni boleh kata pandai la jugak,
thanks to dieorang jugak
dia classmates aku yang happy go lucky je.

Dulu kat lower form,
kehidupan aku sangat happy,
sekarang pon alhamdulillah.

Adalah jugak dalam kehidupan ( period of time),
aku rasa ak tak happy.
tapi sebenarnya, mana2 Allah campakkan aku,
semuanya untuk kebaikan aku jugak dan PALING TERBAIK aku boleh dapat.

ALhamdulillah.
Aku try untuk give my best to people around me,
so that aku tak menyesal kemudian hari.
insyallah,

setakat itu jela diary aku ni...
kbye
wasalam

No comments:

Post a Comment